انقلاب اسلامی یک نظام پویا و فعال است
کد خبر: 3721705
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

انقلاب اسلامی یک نظام پویا و فعال است

گروه سیاسی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای منطبق کردن عملکرد خود با اهداف انقلاب اسلامی به کار گیرند، گفت: انقلاب اسلامی یک نظام پویا و فعال است و هیچ ایستایی در نظام معنی ندارد.

انقلاب اسلامی یک نظام پویا و فعال است

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین فیروزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان امروز، 20 خردادماه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تشکیل این ستاد به منظور برنامه‌ریزی برای یک کار ملی و اثرگذار در سطح کشور است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مخاطبان مختلفی دارد، افزود: دستگاه‌های اجرایی، مردم و تمام کسانی که زیر چهل سال سن دارند، از مخاطبان برنامه‌های سالگرد پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
فیروزی عنوان کرد: مردم ما به کار و تلاش و تخصص خود در جامعه سرگردم هستند اما ما به عنوان مسئولان دستگاه‌های اجرایی آن‌ها را در جریان همه امور قرار دهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای منطبق کردن عملکرد خود با اهداف انقلاب اسلامی به کار گیرند، گفت: انقلاب اسلامی یک نظام پویا و فعال است و هیچ ایستایی در نظام معنی ندارد.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها باید میزان کارآمدی دستگاه‌های اجرایی و انطباق آن با دستاوردهای انقلاب سنجیده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اعلام کرد: دستگاه‌های اجرایی که تاکنون به کارآمدی لازم نرسیده‌اند، امسال فرصت مناسبی است تا ضعف‌ها و اشکالات موجود را برطرف کرده و خود را با اهداف انقلاب اسلامی منطبق کنند.
وی عنوان کرد: بیکاری جوانان یک آسیب اجتماعی جدی است لذا باید مشکلات و ضعف‌های موجود در حوزه‌های مختلف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مورد بررسی قرار گیرد.
فیروزی به دستاورهای نظام مقدس انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: عدالت اقتصادی و توسعه درآمدهای در نظام انقلاب اسلامی همواره مورد توجه بوده است.
وی با تأکید بر اینکه افراد زیر 40 سال باید از اتفاقات پیش و پس از انقلاب خبر دار شده و در جریان همه امور قرار بگیرند، اعلام کرد: مسئولان کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اجازه ندهند برنامه‌ها سوری و ظاهری برگزار شود و به جای کمیت به کیفیت برنامه‌ها توجه داشته و روستاها و حاشیه شهرها را بیشتر مدنظر قرار دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بیان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید همه دعوت باشند و برنامه‌های ما باید برای آحاد جامعه باشد.
وی یادآور شد: آرمانگرا بودن جوانان و هدفمندکردن زندگی آن‌ها نیازمند مهارت است لذا باید تمام تلاش خود را برای تبیین پیام انقلاب و آرمان‌گرایی جوانان به کار گیریم.
انتهای پیام

captcha