برگزاری آئین تجلیل از فعالان و مؤسسات برتر استان البرز
کد خبر: 3721812
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

برگزاری آئین تجلیل از فعالان و مؤسسات برتر استان البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ روز گذشته در آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان البرز از اعضای فعال اتحادیه قرآنی استان و مؤسسات برتر البرز تجلیل شد.

برگزاری آئین تجلیل از فعالان و مؤسسات برتر استان البرز

به گزارش ایکنا؛ آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان البرز، روز گذشته 20 خردادماه به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و اتحادیه قرآنی این استان در مجموعه تفریحی و آموزشی دشت بهشت با حضور مسئولان قرآنی کشور برگزار شد.
آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه شهرستان کرج، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم و مدیران کل ادارات، میهمانان ویژه این مراسم بودند که امام جمعه شهر کرج و رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به ایراد سخنرانی پرداختند.
در این مراسم از چهار عضو فعال اتحادیه‌های قرآنی در فرآیند اتحادیه مدغم قرآنی آقایان قضاتلو، مدیرعامل اتحادیه قرآنی البرز، شائیلوزاده، رودسرابی و دهقاندار تقدیر به عمل آمد.

همچنین از فعالان قرآنی هشت اداره در سطح استان البرز، شش کارشناس قرآنی در ادارات شهرستان‌ها که مسئول فعالیت‌های قرآنی بودند و شش مؤسسه برتر قرآنی در شهرستان‌های استان که طرح‌های تخصصی برعهده داشتند نیز تجلیل به‌عمل آمد.
یادآور می‌شود که آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان البرز، روز گذشته در مجموعه تفریحی و آموزشی دشت بهشت واقع در محمدشهر کرج برگزار شد.


انتهای پیام
captcha