طرح سفیران قرآن و عترت در ۶ روستای هویزه اجرا شد
کد خبر: 3722250
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
همزمان با ماه رمضان؛

طرح سفیران قرآن و عترت در ۶ روستای هویزه اجرا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی قدر هویزه با اشاره به اجرای طرح سفیران قرآن و عترت در روستا‌های این شهرستان گفت: پیش از آغاز ماه رمضان این طرح با محوریت فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در شش روستای هویزه آغاز شد.

طرح سفیران قرآن و عترت در 6 روستای هویزه اجرا شد

میثم ساکی، مدیر مؤسسه قرآنی قدر هویزه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به اجرای طرح سفیران قرآن و عترت در روستاهای این شهرستان گفت: پیش از آغاز ماه رمضان این طرح با محوریت فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در شش روستای هویزه آغاز شد. 

وی اظهار کرد: این طرح در بخش نشاط و سلامت، آموزش خانواده، برپایی مسابقات و نمایشگاه قرآن و همچنین محفل انس با قرآن در روستاهایی چون یزدنو، خطور، بیت‌کوار و فردوس یک، اجرا شده است. در برخی روستاها مثل خطور و فردوس استقبال خوب بود و در باقی روستاها استقبال متوسطی از این طرح به عمل آمد.

ساکی ادامه داد: به طور کلی ظرفیت کار قرآنی در این روستاها وجود دارد و برای توانمند ساختن آنها این طرح‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

این فعال قرآنی گفت: اجرای طرح سفیران قرآن و عترت در قالب اعزام مربیان قرآنی به روستاها به منظور برگزاری حلقه‌های معرفتی، اجرای طرح نشاط و سلامت، آموزش کودک و نوجوان، آموزش خانواده و برپایی نمایشگاه‌های مرتبط از سوی مؤسسه قدر هویزه انجام شده است.

انتهای پیام

captcha