لزوم ترویج مباحث معرفتی در مسابقات کتابخوانی
کد خبر: 3725222
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

لزوم ترویج مباحث معرفتی در مسابقات کتابخوانی

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به‌ویژه در حوزه مباحث معرفتی یکی از اقدامات ارزشمندی است که نسبت به آن باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

 لزوم ترویج مباحث معرفتی در مسابقات کتابخوانی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی نعمت‌الهی اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای شناساندن ابعاد معرفتی امام رضا(ع) و پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه است که باید از آن به بهترین شکل بهره برداری کرد.
حجت‌الاسلام نعمت‌الهی اضافه کرد: سیره رضوی دعوت به تفکر، دانش، معرفت و منطق است، لذا ترویج سیره رضوی منجر به توسعه جامعه در زمینه‌های مختلف زندگی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: جایگاه عقلانیت جایگاه رفیعی است و جامعه امروز نیازمند عقلانیت و دانش است که با عمل به سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) می توان در مسیر عقلانیت و معرفت قرار گرفت.
وی گفت: خوشبختانه کتب ارزشمندی برای منابع جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شده است که امید است با برگزاری چنین جشنواره‌هایی شاهد رونق بیش از پیش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در مباحث معرفی و سیره زندگی اهل بیت (ع) در سطخ جامعه به خصوص نسل جوان باشیم.
به گزارش ایکنا علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند به آدرس: razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha