
به گزارش ایکنا؛ مؤسسه بینالحرمین شاهرود در راستای هماهنگی برنامههای فرهنگی خود جلسه هماندیشی برنامههای قرآنی ـ فرهنگی را برگزار کرد.
این جلسه با هدف هماهنگی، اجرای صحیح و منظم فعالیتهای فرهنگی با حضور جمعی از مدیران شعب، اساتید، دانشجویان و فراگیران مؤسسه بینالحرمین شاهرود برگزار شد.
شرکتکنندگان در این جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای هرچه بهتر برگزار شدن فعالیتهای فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان پرداختند.
یادآور میشود، این جلسه بهمدت سه روز از تاریخ چهارشنبه ششم تیرماه آغاز و تا هشتم همین ماه برگزار و در پایان جلسه مقرر شد که جلسه مستمر به صورت هفتگی و به میزبانی یکی از شعب برگزار شود.
انتهای پیام