اهدای ۱۰۰ کولر آبی به زلزله‌زدگان کوهبنان
کد خبر: 3726641
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
نیکویی اعلام کرد:

اهدای ۱۰۰ کولر آبی به زلزله‌زدگان کوهبنان

گروه اجتماعی - دبیر مجمع خیران انقلابی گفت: در ماه تابستان به‌دلیل گرمای طاقت‌فرسای شهر کوهبنان نیاز به یک وسیله خنک کننده به ویژه در اتاقک‌های فلزی (کانکس) بیش از پیش حس می‌شد که با پیگیری‌های انجام شده، تعداد ۱۰۰ کولر آبی به مردم اهدا شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی مجمع خیران انقلابی، حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی، دبیر مجمع خیران انقلابی دیروز شنبه، 9 تیر گفت: بعد از زلزله کوهبنان شاهد کمک‌های مالی و معنوی بسیاری از خیران استانی و کشوری به کوهبنان بودیم، نیکوکارانی که گاهاً بسیار بیشتر از مسئولان محلی به فکر این مردم بودند.
وی افزود: در ماه تابستان به‌دلیل گرمای طاقت‌فرسای شهر کوهبنان نیاز به یک وسیله خنک کننده به ویژه در اتاقک‌های فلزی( کانکس) بیش از پیش حس می‌شد که با پیگیری‌های انجام شده، تعداد 100 کولر آبی خریداری و به مردم زلزله‌زده کوهبنان اهدا شد.
نیکویی بیان کرد: در جریان زلزله کوهبنان حدود 300 کانکس توسط نیکوکارانی از استان تهران و همچنین خیریه مهرآفرین خریداری شده و در اختیار این زلزله‌زدگان قرار داده شد که خوشبخانه در این کانکس‌های خریداری شده از قبل جایگاه کولر تعبیه شده بود.
وی افزود: با توجه به اینکه گرمای هوا در تابستان بیش از سایر فصول بوده و مردم زلزله‌زده به دلیل مشکلات مالی و ... در وضعیتی نیستند که خودشان بتوانند امکانات سرمایشی مورد نیاز خود را فراهم کنند، تعداد 100کولر آبی به‌منظور جاگذاری در این کانکس‌ها توسط خیران تهیه و در تعدادی از کانکس‌ها قرار گرفت که البته این امکان فراهم شده که تعداد این کولرها با توجه به نیاز مردم زلزله‌زده تا 200 عدد نیز برسد.
دبیر مجمع خیران انقلابی از اعزام تیم حمایتی به منطقه کوهبنان خبر داد و تأکید کرد: این تیم افرادی که در جریان زلزله آسیب بیشتری دیده و شرایط مالی سختی دارند را از سایرین تفکیک می‌کند تا برنامه‌ریزی مناسبی به‌منظور کمک‌های مالی ماهانه به این افراد انجام شود.
انتهای پیام

captcha