آغاز طرح «ضيافت انديشه» اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 3730258
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

آغاز طرح «ضيافت انديشه» اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گروه فرهنگی ـ آيين افتتاحيه طرح «ضيافت انديشه» ویژه اساتيد دانشگاه علوم پزشكی لرستان امروز، 24 تیر آغاز شد.

آغاز طرح «ضيافت انديشه» اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، آيين افتتاحيه طرح «ضيافت انديشه» اساتيد دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، 24 تیر با حضور حجت‌الاسلام مهدی مراديان، مسئول دفتر نهاد نمايندگی ولی‌فقيه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، حجت‌الاسلام هادی گراوند و جمع كثيری از اساتيد و هيئت علمی دانشگاه علوم پزشكی لرستان و چهار تن از مدرسين و اساتيد نخبه حوزه و دانشگاه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع دانشگاهی پيراپزشكی گلدشت خرم‌آباد برگزار شد.
حجت الاسلام مراديان در این مراسم ضمن تبريک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهارکرد: هدف انقلاب اسلامی ايران اجرای فرامين اسلامی و الهی می‌باشد تا اين انقلاب زمينه‌ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) باشد و برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب همگی بايد به تكاليف خود عمل كنيم.
وی افزود: ما به قدر توانايی‌ها و استعدادها و قدرتی كه داريم بايد در مسير عمل به تكاليف خود گام برداريم و با تكليف شناسی و عمل به آن بتوانيم همواره خود را ارتقا دهيم.
مراديان با تاکید بر روابط حسنه بين استاد و دانشجو گفت: قدرت نفوذ اساتيد در دل دانشجويان طوری باشد كه دانشجو بتواند مشكلات خود را با استاد در ميان بگذارد به‌نحوی كه دانشجو استاد را محرم راز خويش بداند و اساتيد نيز با دفاع منطقی و حقيقی از انقلاب اسلامی و شناساندن ترفندها و دشمنی‌های استكبار جهانی در برابر نظام اسلامی، همواره دانشجويان را نسبت به گذشته آگاه‌تر كنند.
مسئول دفتر نهاد نمايندگی ولی‌فقيه دانشگاه علوم پزشکی لرستان طرح ضیافت اندیشه را در راستای ارتقاء سطح معرفتی اساتيد برشمرد و گفت: این طرح به مدت چهار روز با حضور چهار تن از مدرسين و اساتيد و نخبه حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم پزشكی لرستان برگزار می‌شود.
وی گفت: كلاس‌های آموزشی صبح و كارگاه‌های فوق برنامه عصر برگزار می‌شود این در حالی‌است که برپایی نمايشگاه‌های پيشرفت‌های دانشگاهيان استان لرستان در قالب فعاليت‌های مراكز رشد و فناوری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشكی و نمايشگاه قرآنی همراه با كرسی تلاوت قرآن از برنامه‌های جنبی این طرح خواهد بود.

انتهای پیام

captcha