جدول زمانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3730947
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

جدول زمانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - جدول زمانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم «مرحله استانی» در کرمانشاه اعلام شد.

کنداکتور چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن «مرحله استانی»

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جدول زمانی «مرحله استانی» مسابقات بانوان و آقایان ویژه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه اعلام شد.
براساس جدول زمانی، مسابقات آقایان در دو نوبت صبح و عصر روزهای 27 و 28 تیرماه پس از برگزاری مراسم افتتاحیه با رقابت متسابقین در رشته‌های حفظ، قرائت(تحقیق و ترتیل)، دعاخوانی و اذان آغاز می‌شود.
در نوبت صبح روز چهارشنبه 27 تیرماه در گروه آقایان مسابقات رشته حفظ و در نوبت عصر مسابقات رشته‌های دعاخوانی و اذان برگزار خواهد شد.
روز پنج‌شنبه 28 تیرماه در نوبت صبح مسابقات قرائت تحقیق و ترتیل آقایان برگزار می‌شود. فینال مسابقات تحقیق آقایان در نوبت عصر روز پنج‌شنبه 28 تیرماه خواهد بود.
مسابقات بانوان در نوبت صبح روز چهارشنبه 27 تیرماه در رشته حفظ 5 جزء و در نوبت عصر در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.
روز پنج‌شنبه 28 تیرماه نیز بانوان در نوبت صبح در رشته دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند همچنین در نوبت عصر مسابقات رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن (مرحله استانی) در کرمانشاه شنبه 30 تیرماه در مجتمع بعثت برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha