طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی در زاهدان افتتاح شد
کد خبر: 3731904
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
با حضور مادر شهیدان حقیقی؛

طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی در زاهدان افتتاح شد

گروه اجتماعی - طرح یاوران بسیج دانش آموزی با حضور مادر شهیدان حقیقی (اهواز) صبح امروز، ۳۱ تیرماه با شرکت ۵۰۰ دانش آموز بسیجی دختر و پسر در زاهدان افتتاح شد.

طرح یاوران ولایت دانش آموزی در زاهدان افتتاح شد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از بسیج، طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی با حضور مادر شهیدان حقیقی (اهواز) صبح امروز، 31 تیرماه با شرکت 500 دانش آموز بسیجی دختر و پسر در زاهدان افتتاح شد.
علیرضا پهلوانروی، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه سلمان در این خصوص بیان کرد: دوره‌های آموزشی طرح ولایت بسیج دانش آموزی تابستان هر سال با حضور دانش آموزان منتخب از مدارس سراسر استان در فضای مناسب اردوگاهی به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: طرح دانش آموزی یاوران ولایت به منظور ایجاد مسئولیت پذیری در دانش آموزان، کادر سازی نیروهای طراز انقلاب با شرکت دانش آموزان بسیجی در اردوگاه شهید مطهری ویژه دانش آموزان پسر و اردوگاه فاطمه الزهرا(س) برای دختران در شهرستان زاهدان اجرا می‌شود.
پهلوانروی ارتقا سطح معرفت و بصیرت دینی دانش آموزان بسیجی برای حضور فعال و اثرگذار آنان در صحنه‌های مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این طرح برشمرد.
وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ نفر در قالب طرح ولایت در شهرستان زاهدان آموزش خواهند دید، بیان کرد: از این تعداد ۲۵۰ نفر پسر و ۲۵۰ نفر دختر هستند که دوره‌های آموزشی لازم را فرا می‌گیرند.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه سلمان افزود: دوره‌های آموزشی طرح ولایت از سال ۱۳۷۶ بصورت متمرکز در تهران آغاز شد و بعد از اجرای موثر دوره‌ها در دو سال متوالی و آشکار شدن اثرات نسبتا عمیق برنامه‌ها و استقبال مطلوب دانش آموزان از این دوره‌ها، در سال ۱۳۷۸ دوره‌ها به دو مرحله مقدماتی و تکمیلی تقسیم شد، که مرحله مقدماتی آن در استان‌ها و مرحله تکمیلی آن همانند گذشته توسط مرکز طرح ولایت سازمان بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود.
گفتنی است، این دوره‌ها در راستای تربیت نیروهای کار آمد و انفلابی از 3 سال قبل در استان سیستان و بلوچستان به منظور آموزش فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی آغاز شده است.

انتهای پیام

captcha