آغاز آموزش قرآن به خردسالان از سنین دو تا سه سالگی
کد خبر: 3732084
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
حجت‌الاسلام طباطبایی تأکید کرد:

آغاز آموزش قرآن به خردسالان از سنین دو تا سه سالگی

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهادـ قائم مقام مؤسسه جامعةالقرآن گفت: بنابر فرمایش پیامبر اکرم(ص) بهترین زمان آغاز آموزش قرآن به خردسالان از سنین دو تا سه سالگی است.

آغاز آموزش قرآن به خردسالان از سنین دو تا سه سالگیبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه ‌اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه آموزش قرآن به خردسالان را بنابر فرمایش پیامبر اکرم(ص) از سنین دو تا سه سالگی توصیه کرد.
وی ادامه داد: به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم برای کسب علم قرآن و آموزش آن، از اساتید متخصص ومشاوران قرآنی با مهارت بالا استفاده کنند وهمچنان همت وعزم قوی داشته باشند تا بتوانند سختی‌ها و مشکلاتی که در راه آموزش قرآن است را به راحتی تحمل کنند استعدادها متفاوت است وهرکس با توجه به توانایی واستعدادش می تواند قدم در این مسیر بگذارد.
طباطبایی عنوان کرد: بنا بر فرمایش پیامبر اکرم(ص) خردسالان هم ازسنین دو تا سه سالگی به توصیه پیامبر اسلام(ص) توانایی حفظ وآموزش قرآن کریم را دارا هستند و بهتر است خانواده‌ها همیشه در خانه صوت قرآن کریم گوش دهند و هیچوقت اجبار در کار نباشد بلکه علاقه خود کودک سبب نزدیکی به قرآن می‌شود و درسنین بالاتر مدارج بالای قرآنی را کسب می‌کند.
انتهای پیام

captcha