70 درصد مشترکین توزیع برق یزد صنعتی هستند
کد خبر: 3732413
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

70 درصد مشترکین توزیع برق یزد صنعتی هستند

گروه اقتصادی- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: 47 درصد سهم پیک بار استان مربوط به شهرستان یزد است و این در حالی است که 70 درصد مشترکین صنعتی هستند.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا صحتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد صبح امروز در دیدار علی زینی وند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار یزد بیان کرد: با وجود اینکه کمبود تولیدبرق در استان وجود ندارد اما برای پایدارنگهداشتن شبکه سراسری و برخوردار کردن همه هموطنان از این انرژی ارزشمند، مدیریت بار شبکه تا کاهش دما ادامه می یابد.
وی با اشاره به اینکه هر یک درجه افزایش دما، 1500 مگاوات به مصرف برق کشور می افزاید متذکر شد: به غیر از مراکز مهم و حساس، مدیریت بار شبکه در بازه های زمانی یک ساعت برای مشترکین برنامه ریزی شده که امیدواریم با کاهش دما از تعداد آن کاسته و سپس متوقف شود.
این مسئول به همکاری 195 واحد صنعتی استان یزد برای مدیریت بار اشاره کرد و گفت: صنایع استان در بخش توزیع، 315 مگاوات برق مصرف می کنند که با مشارکت آنان به میزان 134 مگاوات قابلیت کاهش بار وجود دارد.
وی افزود: 47 درصد سهم پیک بار استان مربوط به شهرستان یزد است و این درحالی است که 70 درصد مشترکین ما صنعتی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها در سال جاری، 965 مگاوات نیاز مصرف در بخش توزیع وجود داشت اما با مشارکت صنایع و کشاورزان، پیک بار استان در بخش توزیع 851 مگاوات به ثبت رسید.

انتهای پیام

captcha