به گزارش ایکنا؛ شماره 110 پیاپی فصلنامه علمی ترویجی رسانه، به صاحب امتیازی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه بهار ۹۷ منتشر شد. مدیر مسئول این نشریه گیتا علی آبادی و سردبیر آن محمد سلطانیفر است.
هیئت تحریریه این شماره از نشریه رسانه؛ حسامالدین آشنا، حسین ابراهیمآبادی، محسن اسماعیلی، علی انتظاری، ناصر باهنر، محمدجعفر جوادی، محمد سلطانیفر، سعیدرضا عاملی، سید وحید عقیلی، محمدمهدی فرقانی، علیاکبر فرهنگی، یحیی کمالیپور، مهدی محسنیانراد و محمدمهدی مظاهری از اساتید دانشگاه هستند.
داوران شماره ۱۱۰ فصلنامه رسانه نیز ناصر اسدی، حسین امامیه رودسری، بصیریان جهرمی، شعبانعلی بهرامپور، عبدالله بیچرانلو، مریم سلیمی، منصور ساعی و بهاره نصیری هستند.
از جمله مطالب و مقالات مندرج در این شماره از نشریه رسانه باید از «معرفی چارچوبی شناختی برای طراحی و سنجش اثربخشی مداخلههای ارتقای مهارتهای سواد رسانههای اجتماعی» نوشته مسعود مقصودی و زهرا واحد و همچنین «سنجش بینایی در تلگرام، تحلیل سواد رسانههای اجتماعی کاربران ایرانی با تمرکز بر پیام رسان تلگرام و عوامل مؤثر بر آن» نوشته حسین کرمانی نام برد.
«بررسی رابطه مصرف رسانههای ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان» که شامل مطالعه موردی معلمان دوره دبیرستان شهر سیسخت است نیز از سوی سید زکریا محمودی رجا، علی حسن توفیقیانفر، ایمان اکبری و سید محمد محمودی منتشر شده است.
از دیگر مطالب مندرج در این شماره «رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان» است که از سوی سمیه تاجیک اسماعیلی و سیروس مرادی انجام گرفته است. «رابطه میزان استفاده از شبکههای اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل» نیز مقالهای مشترک از علی جعفری و بابک پورپناهی است که در این شماره از نشریه رسانه منتشر شده است.
علاقهمندان در شماره ۱۱۰ نشریه علمی ترویجی رسانه میتوانند مطلبی با عنوان «بازنمایی پیامهای سلامت محور در مطبوعات، تحلیل مضمونی مطالب روزنامههای ایران، همشهری و جام جم» نوشته پوریا احمدی و فریبا المطهری را مطالعه کنند.
به گزارش ایکنا؛ از دیگر مطالب مندرج در این نشریه نیز میتوان از «نقش بازیهای رایانهای در آموزش زبان بیگانه» نوشته علیاصغر کیا، سید رضا نقیب السادات و مینا یمینی فیروز و همچنین «نشست تخصصی بررسی پیشنویس لایحه سازمان نظام روزنامهنگاری» نوشته زهره جوادیه نام برد.
انتهای پیام