مؤسسه حضرت رقیه(س)؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا
کد خبر: 3733123
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
مؤسسه برتر هفته/59

مؤسسه حضرت رقیه(س)؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بوشهر از سال 90 با مدیریت سکینه علی‌پور، سلیمه باقرتاش کار خود را آغاز و تاکنون نوانسته با برپایی دوره‌های قرآنی متنوع قرآن‌آموزان زیادی را تربیت کند.

مؤسسه حضرت رقیه(س)، مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا

به گزارش  ایکنا؛ این خبرگزاری در پایان هر هفته یک مؤسسه قرآنی را به‌عنوان «مؤسسه برتر هفته» معرفی می‌کند و این موضوع با هدف قدردانی از مؤسسات به جهت همکاری با ایکنا و ارتباط خبری قوی با سرویس مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد انجام می‌گیرد. 
بنابر این ایکنا از تمامی مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی دعوت می‌کند تا برای بهتر دیده شدن مؤسسه و پیشبرد اهدافشان با این خبرگزاری ارتباط قوی‌تری برقرار کنند.
در همین راستا و از سال ۱۳۹۵ تاکنون موفق به معرفی 58 مؤسسه فعال در سطح کشور و استان‌های مختلف شده‌ایم، که در همین زمینه مؤسسه‌ای که در هفته گذشته به معرفی آن پرداختیم، مؤسسه احسن‌الحدیث بود و در ادامه بنا داریم این هفته به معرفی مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر بپردازیم.

مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بوشهر از سال 90 با مدیریت سکینه علی‌پور، سلیمه باقرتاش کار خود را آغاز کرده و از سال 94 تاکنون با مدیریت ندا خوشابی‌بندری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

فعالیت این مؤسسه ویژه قرآن‌آموزان دختر و پسر از چهار سال به بالا است که فعالیت‌های قرآنی بسیاری از جمله دوره تربیت مربی در رشته‌های حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید و دوره‌های بازآموزی ویژه مربیان را طی پنج دوره برگزار کرده است. 
برگزاری هر ساله مسابقات قرآنی طرح، برگزاری دور بازآموزشی در رشته‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی، تجوید و تفسیر و...، شرکت در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه و...  از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه است.

از برنامه‌های جانبی این مؤسسه می‌توان به برگزاری محافل قرآنی با حضور مهمانان ویژه در ماه مبارک رمضان و کلاس‌های تفسیر، تدبیر و احکام ویژه این ماه مبارک اشاره کرد.

هدف از برپایی این مؤسسه درآمدزایی شخصی نیست بلکه هدف اصلی آن ترویج قرآن و تربیت عاملان قرآن است.

یادآور می‌شود، این مؤسسه به رایانامه sa-alipor1368@yahoo.com در استان بوشهر، در خیابان بهمنی، خیابان شهید ماهینی، سه‌راه دانشگاه خلیج فارس کوچه دریای یک واقع است.
انتهای پیام

captcha