روزانه ۵۰۰۰ زائر در موکب سرخه پذیرایی می‌شوند
کد خبر: 3733132
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
اربعین امسال؛

روزانه ۵۰۰۰ زائر در موکب سرخه پذیرایی می‌شوند

گروه اجتماعی - فرماندار سرخه، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی ستاد اربعین شهرستان، قرار است روزانه پنج هزار نفر زائر اربعین حسینی در موکب سرخه پذیرایی و اطعام شوند.

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از خبرگزاری مهر علی‌رضا مؤیدی زاده، فرماندار سرخه،عصر روز گذشته 2 مرداد در دیدار با حجت‌الاسلام فاطمی بصیر امام‌جمعه سرخه  به‌ منظور هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی با بیان اینکه در سال جاری ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی روزانه در موکب‌های استان سمنان پذیرایی خواهند شد که سهم سرخه دراین‌بین پنج هزار نفر است، اذعان کرد: هماهنگی‌های لازم برای پذیرایی هرچه بهتر از زائران حسینی صورت می‌پذیرد.

وی بابیان اینکه در سال ۹۶ تلاش بسیار مطلوبی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرز مهران صورت گرفت، یاداور شد: تلاش ستاد اربعین شهرستان شناسایی و رفع آسیب‌ها، کمبودها و نواقص موکب‌ها در سال گذشته است تا با برطرف کردن آن‌ها امسال بتوانیم خدمات مطلوبی را به زوار حسینی ارائه دهیم.

فرماندار سرخه با بیان اینکه اربعین حسینی(ع) سال جاری با توجه به تحرکات دشمنان نظام جمهوری اسلامی و به‌ویژه آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها و انزوای ایران در جوامع بین‌الملل دارای اهمیت بسیار ویژه‌ای است ادامه داد:  ‌با برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی مناسب و مطلوب در راستای تحکیم بخشی روابط با کشورهای اسلامی و جهان اسلام می‌توان برگزاری مراسم اربعین و پیاده روی میلیونی آن را شاهد بود تا توطئه دشمنان بار دیگر خنثی شود.

محمد حلوایی دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه تعداد موکب‌های اربعین ۹۷ نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو خواهد بود، اذعان کرد: سال گذشته ۲۱ موکب در سطح استان تشکیل و به زائران خدمت‌رسانی کردند که امسال این تعداد به ۲۶موکب خواهد رسید. انتهای پیام

captcha