اختتامیه جشنواره ملی «نقاشی‌خط آیات» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3734587
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

اختتامیه جشنواره ملی «نقاشی‌خط آیات» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی «نقاشی‌خط آیات» با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان خبر داد.

اختتامیه جشنواره ملی «نقاشی‌خط آیات» در یزد برگزار می‌شود

مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی «نقاشی‌خط آیات» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم چهارشنبه ١٠مردادماه جاری ساعت ١٨ در هتل سنتی مهر واقع در خیابان قیام کوچه لب خندق با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
وی با اشاره به برپایی آثار منتخب این جشنواره در گنجینه فرهنگ و هنر افزود: تعداد ٢٢٥ اثر به دبیرخانه این جشنوار ارسال شد که در نهایت ٧٥ اثر برگزیده و در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.
جوادیان زاده ادامه داد: ورکشاپ نقاشی خط با حضور نصرالله افجه ای، عین الدین صادق زاده، علی تن و محمدمهدی راضی روز سه شنبه نهم مرداد ماه ساعت ۲۰روبروی مسجد جامع یزد برپا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نشست معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران موسسات قرآنی استان یزد در روز چهارشنبه ١٠مرداد ساعت ٩ صبح درسالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبر داد.

انتهای پیام

captcha