لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ فعالیت‌های جهادی در حوزه سلامت
کد خبر: 3735864
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ فعالیت‌های جهادی در حوزه سلامت

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ فعالیت‌های جهادی در حوزه سلامت بسیار ضرورت دارد.

لزوم نهادینه سازی فرهنگ فعالیت‌های جهادی در حوزه سلامت

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان،فریمان ابراهیم زاده، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویان از سال 82 در کشور آغار شده و از اهمیت خاصی برخوردار است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند،اظهارکرد: حمایت از کسانی که در فعالیت‌های جهادی مشارکت دارند می‌تواند به توسعه این فعالیت‌ها و نهادینه سازی این فرهنگ کمک کند.
وی افزود: گروه‌های جهادی در سال های اخیر توانستند خدمات قابل ملاحظه ای ارائه دهند و بسیاری از مشکلات و مسائل توسط این گروه‌ها در کشور رفع شده که باید نسبت به نهادینه سازی این فرهنگ در بخش بهداشت و درمان اقدام شود.
ابراهیم زاده با اشاره به برپایی اردوی جهادی اخیر دانشجویان دانشگاه به مناطق محروم شهرستان فاروج با حضور 40 دانشجو، گفت: این اردو دومین اردوی جهادی دانشجویان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم است و گروه جهادی دیگری نیز از دانشکده دندانپزشکی هم اکنون آماده برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم استان به منظور ارائه خدمات است.
وی یادآورشد: اردوی جهادی علوم پزشکی با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی و برتر رشته های مختلف دانشگاه با هدف ارائه خدمات بهداشتی، پایش سلامت، بهداشت محیط ، آموزش سلامت و اجرای برنامه های فرهنگی به ساکنان مناطق کم برخوردار در روستاهای محروم استان برگزار می‌شود.

captcha