اجرای طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در بانه
کد خبر: 3736484
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

اجرای طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در بانه

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه از اجرای طرح ملی بشارت 1452 در خانه قرآن ها و موسسات قرآنی شهرستان بانه خبر داد.

اجرای طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در بانه

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در تابستان جاری از سوی اداره تبلیغات اسلامی بانه طرح ملی بشارت تحت عنوان ۱۴۵۲ در شهرستان بانه اجرا شد.
وی افزود: دوازدهمین دوره طرح ملی و قرآنی کشور، امسال با عنوان بشارت ۱۴۵۲ با ویژگی های خاص در سطح کانون ها و موسسات قرآنی استان آغاز شده است.
حجت الاسلام رهبر بیان کرد: عددی که برای نام گذاری طرح انتخاب شد، عدد سال‌های گذشته از نزول قرآن است و هزار و ۴۵۲ سال از نزول قرآن می گذرد، از ۱۲ سال گذشته تاکنون این طرح به اجرا درآمده است.
وی اعلام کرد: این طرح در تابستان جاری با محور حفظ جزء سی ام قرآن کریم در موسسات و تشکل های مردمی در این شهرستان در حال اجراست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه هدف از برگزاری این طرح را توسعه فرهنگ انس با قرآن کریم و مفاهیم سازنده آن، گسترش فرهنگ تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم، بهره مندی مخاطبان از این طرح و همگرایی نهادهای قرآنی و اجتماعی برای ایجاد پویش های معنوی از جمله اهداف طرح قرآنی ۱۴۵۲ عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha