مشارکت مؤسسه کریمه در برپایی دوره‌های «بازآموزی ویژه مربیان قرآن»
کد خبر: 3736766
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

مشارکت مؤسسه کریمه در برپایی دوره‌های «بازآموزی ویژه مربیان قرآن»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی دیدار مدیر مؤسسه قرآنی کریمه با مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان بر مشارکت در زمینه برپایی دوره‌های بازآموزی ویژه مربیان قرآن تأکید شد.

مشارکت مؤسسه کریمه در برپایی دوره‌های «بازآموزی ویژه مربیان قرآن»

به گزارش ایکنا؛ حجت‌ا‌لاسلام ابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه قرآنی کریمه‌ آل‌رسول(س)، با حجت‌الاسلام شکری، مديرکل تبليغات اسلامی استان سمنان امروز، 16 مردادماه دیدار و گفت‌وگو کرد.
تأکید بر اینکه هر قاری و حافظ قرآن، صرف این امر نمی‌تواند به حوزه تدریس ورود پیدا کند و اینکه مشتاقان تدریس باید مهارت‌ها و روش تدریس را فراگیرند تا موفق به تربیت شاگردان خوب شوند تأکید شد لذا دارا بودن تبحر در عرصه قرائت قرآن و همچنین حافظ قرآن بودن شرط کامل نیست بلکه لازمه آن گذراندن دوره‌های تربیت مربی است. بنابر این طی این دیدار مقرر شد تا دوره‌های بازآموزی برای مربیان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه برگزار شود.
همچنین از دیگر اخبار این مؤسس می‌توان به دیدار حجت‌‌الاسلام حکیمی با حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی، امام جمعه گنبدکاووس و حجت‌الاسلام والمسلمین فتحی، رئیس اداره تبلیغات گنبد کاووس اشاره کرد که طی آن بر گسترش فعالیت‌های قرآنی با موضوع تربیت مربی و استفاده از اساتید قرآنی برجسته و کشوری در منطقه استان گلستان به ویژ شهرستان گنبد کاووس تأکید شد.
از دیگر اخبار مؤسسه کریمه آل‌رسول(س)، از همکاری بانو اصغریان، فرزند شهید ابوالقاسم اصغریان به منظور در اختیار قرار دادن منزل مسکونی در شهرستان علی‌آباد کتول برای فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه و بعضا برپایی نشست‌ها و همچنین محلی برای اسکان مربیانی که از دیگر شعب مؤسسه به استان گلستان می‌آیند، با اهدای هدیه و لوح تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha