برگزاری مسابقه کتابخوانی «سروش بیداری» در استان مرکزی
کد خبر: 3736985
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سروش بیداری» در استان مرکزی

گروه فرهنگی - دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی از برگزاری هشتمین دوره مسابقه کتابخوانی«سروش بیداری» در استان مرکزی خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی«سروش بیداری» در استان مرکزی

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان«سروش بیداری» در استان مرکزی برگزار می‌شود. سنت کتاب و کتابخوانی سنت حسنه دینی اخلاقی و اجتماعی است برای بالابردن سطح آگاهی معرفت و بصیرت لازم است.
وی تصریح کرد: ستاد اقامه نماز خود را در راستای پیشبرد اهداف نظام اعتلای آگاهی عمومی در حوزه کتاب و کتابخوانی ملزم می‌داند و مطابق با حوزه کاری کتابی تحت عنوان«نماز و اصول دعوت فرزندان به نماز» نوشته محمد داوودی را انتخاب کرده است. در این کتاب اصول و شیوه‌های دعوت به نماز مطرح شده است.
حجت‌الاسلام رودبارانی اضافه کرد: کتاب‌های تعریف شده در حوزه نماز باید راهکار مدار باشند که بتوان در قالب برنامه اصولی به آن استناد کرد. یکی از شیوه‌های دعوت به ارزش‌ها همچون نماز روش غیر‌مستقیم است که با استفاده از کتابخوانی می‌توان به این هدف دست یافت. در این راستا علاقمندان می‌توانند کتاب«خانه بهشتی» را مطالعه کنند. در این کتاب راه‌های دعوت به نماز بصورت غیر مستقیم را معرفی می‌کند.
وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در هشتمین مسابقات سراسری سروش بیداری از 15 مرداد تا 15 مهر می‌توانند نسبت به دریافت کتاب از ستادهای اقامه استان و شهرستان‌ها، فرمانداری‌ها و آموزش و پرورش اقدام کنند. نتایج مسابقه پایان مهر ماه سال 97 اعلام می‌شود. متقاضیان برای دریافت پاسخ به سؤالات می‌توانند با شماره تلفن 33677680 و 33678094 تماس بگیرند.
حجت‌الاسلام رودبارانی با اشاره به اینکه گروه سنی بالای 18 سال می‌توانند در مسابقه یاد شده شرکت کنند، گفت: تاکنون درخواست 1500 جلد کتاب اعلام شده است، با توجه به اینکه تبلیغات از دیروز شده است امید است شاهد درخواست بیشتر کتاب برای شرکت در مسابقه و ارتقای سطح آگاهی مردم در حوزه نماز باشیم.
انتهای پیام

captcha