مشت‌هایم را گره کرده نگه دارید
کد خبر: 3737546
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
فرازی از وصیت‌نامه شهید رجائی‌فر؛

مشت‌هایم را گره کرده نگه دارید

گروه جهاد و حماسه ــ شهید مدافع حرم حسن رجائی‌فر در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته است: مشت‌هایم را گره کرده نگه دارید تا دشمن بداند هنوز علیه آنها می‌جنگیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید رجائی‌فربه گزارش خبرنگار ایکنا، در بخشی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم حسن رجائی‌فر آمده است: به نام خدایی که آفریننده عالم هستی است و بر همه موجودی که در این دنیا وجود دارد، سرنوشتی معین کرده است. خدایا سرنوشت هر انسان و رساندن انسان به هر سرنوشتی دست توست و این انکار ناپذیر است و برای من هم سرنوشتی رقم زدی. خدایا مرا تا اینجا به خوبی نشان دادی و هرچه گفتم و کاری که می‌کردم ان‌شاءا.. جز رضایت خودت چیز دیگری نبوده. خدایا شبی نبود که به یاد فقرا نباشم. خدایا ایاک نعبد و ایاک نستعین. تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می جویم. سرنوشت من در دست توست ، پس خدایا سرنوشت مرا خوب و با عزت رقم بزن تا در پیشگاه تو و اهل بیت (علیه السلام) شرمنده نباشم.

او در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: وقتی که می خواهید من را به خاک بسپارید چشمانم را باز نگهدارید تا دشمنان بدانند با چشمان باز شهید شدم. مشت‌هایم را گره کرده نگه دارید تا این ضد انقلاب‌ها بدانند که من هنوز نیز بر علیه آنها آماده جنگم. دهانم را باز نگه دارید تا بدانند هنوز ندای حسین(ع) بر لبان من است.

شهید رجائی‌فر در بخش دیگری از وصیت‌نامه‌اش نوشته است: حامی ولایت باشید تا به کشور آسیبی وارد نشود. کاری نکنید به زبان گفته شود، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، بلکه با عمل نشان دهید. به زبان گفتن آسان است ولی به عمل دشوار. به عالمان سر بزنید؛ زیرا دیدار با ابرار انسان را به خدا نزدیک می کند. به پدر و مادر نیکی کنید که خوشبختی دنیا و آخرت را برای شما رقم خواهد زد. به خواهران عرض می کنم که حجاب را رعایت کنید که حجاب مصونیت است نه محدودیت. به بزرگان احترام بگذارید که دعای بزرگان استجابت خواهد شد. به مزار شهدا سرکشی و فاتحه خوانی کنید. به خانواده‌های شهدا سرکشی کنید؛ چون آنها سرمایه کشور هستند. اخلاق نیکو پیشه گیرید که اخلاق نیک، پسندیده‌ترین رفتار در نزد خداست. به همدیگر کمک و یاری کنید و مشکلات همدیگر را بر طرف کنید. ببخشید تا خداوند ببخشد شما را. بپوشید گناهان دیگران را تا بپوشاند خداوند گناهان شما را. قرآن بخوانید و تا می توانید آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

او در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: فرزند عزیزم، محمد آقا من خدا را شاکرم که فرزندی به من داد که به راه راست هدایت و حافظ قرآن شد. همین راه را ادامه بده که قرآن پشتیبان تو خواهد بود. هزینه اضافی را برای خود و تعلیم بچه‌ها و مدارس دارالقرآن صرف کن. پسرم هنگامی که شهید شدم، مرا در دامن دارالقرآن درویش آقای کامی‌کلا در صحن حضرت فاطمه معصومه (سلام ا... علیها) و همراه با یک تکه پارچه آن حضرت و جانمازی من دفن کنید. ان‌شاءا... که خداوند از شما راضی و در زندگی‌تان موفق باشید. برای من نماز و روزه بگذار و کسی که از من طلب دارد، از او رضایت بگیر.

زینب رازدشت

انتهای پیام

captcha