کانون خبرنگاران نبأ ــ در گردهمایی تجلیل از خبرنگاران فعال رسانههای املش در شهرداری این شهرستان از خبرنگار افتخاری خبرگزاری ایکنا تجلیل به عمل آمد. 
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بهمناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، از ۲۰ نفر از فعالان خبری و رسانه در شهرداری املش تجلیل شد.
ناصر رنجبر، شهردار املش در این گردهمایی از تلاشهای مجاهدتگونه و خالصانه همه خبرنگارانی که پلی میان مردم و مسئولین هستند، تقدیر و تشکر کرد.
در این گردهمایی که رئیس شورای اسلامی شهر املش نیز حضور داشت، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، بهپاس رسالت خبری خبرنگاران، که با صداقت و امانتداری، مشقت و سختیهای اطلاعرسانی را بهدوش میکشند، قدردانی شد.
همچنین در این مراسم از خبرنگار افتخاری خبرگزاری بینالمللی قرآن ایران(ایکنا) قدردانی به عمل آمد.
الیاس عبدالهپور
انتهای پیام