کد خبر: 3739981
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

گازرسانی به ۵۵ روستای خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی- مدیرعامل شرکت گازخراسان‌شمالی گفت: همزمان با هفته دولت ۵۵ روستا، سه شهرک صنعتی، ۱۴ واحد عمده و صنعتی گازدار خواهند شد.

گازرسانی به ۵۵ روستای خراسان شمالی همزمان با هفته دولت

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، حسن میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز استان در نشست خبری اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۷۴ پروژه گازرسانی با اعتبار ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: در این ایام ۵۵ روستا در شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، مانه و سملقان، شیروان، فاروج و جاجرم با هفت هزار و ۲۱۷ خانوار از نعمت گاز بهرمند می شوند.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد از روستاها ۳۲۲ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، افزود: با ایجاد ۴۱۰ کیلومتر شبکه پنج هزار و ۱۵۳ انشعاب گاز برقرار شده است.

میربلوکی خاطرنشان کرد: روستاهایی همانند ایزمان علیا، ناوه، قزلقان،یکه شاخ، کلاته ابریشم، قوری دره، کلاته بهار، گنبدلی، باغلق، بک پولاد، باران آباد، قره چای، یارچلی، شبلی، سوخلی ایلمان، کهنه جلگه، کاریز، یموق، شورسو، شاتوت، شناقی سفلی، سنجد، بیرک علیا، بهار علیا، امیرآباد، صادق آباد و دلقند از نعمت گاز بهرمند می‌شوند.

وی یادآورشد: بهره برداری از شبکه گازرسانی شهرک صنعتی سیساب، عباس آباد، محمدزاده در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، گرمه در هفته دولت در دستور کار قرار دارد.

captcha