اعلام جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر کرمانشاه در ۵۰ پایگاه
کد خبر: 3740578
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

اعلام جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر کرمانشاه در ۵۰ پایگاه

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از آمادگی ۵۰ پایگاه برای جمع‌آوری نذورات و قربانی‌های مردم خیر کرمانشاه خبر داد.

اعلام جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر کرمانشاه در 50 پایگاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی گفت: مردم خیر استان کرمانشاه می‌توانند در عید امسال به روش‌های مختلف نذورات و قربانی‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.
وی با اشاره به استقرار ۵۰ پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع‌آوری قربانی‌های خیران، افزود: این پایگاه‌ها در میادین، مراکز فروش دام و کشتارگاه‌ها از صبح روز عید مستقر می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در این عید سعید دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در تمامی شهرستان‌های استان آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
خدرویسی گفت: شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۸۹۳۱ این نهاد نزد بانک ملی، اماده دریافت کمک‌های نقدی مردم است و مردم می‌توانند نذورات نقدی خود را در عید قربان به این شماره حساب و کارت واریز کنند.
وی افزود: استفاده از گوشی‌های همراه یکی دیگر از راه‌هایی است که مردم خیر استان کرمانشاه می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* نذورات خود را پرداخت کنند.
خدرویسی به میزان کمک‌های مردمی در عید قربان سال گذشته اشاره و عنوان کرد: درسال گذشته یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نذورات در عید قربان جمع‌آوری شده که امیدواریم این میزان کمک امسال افزایش چشمگیری پیدا کند.
انتهای پیام

captcha