برگزاری پنجمین نشست «زندگی قرآنی» در دهلی‌نو
کد خبر: 3741224
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

برگزاری پنجمین نشست «زندگی قرآنی» در دهلی‌نو

گروه بین‌الملل ــ پنجمین نشست تربیتی ـ دینی «زندگی قرآنی» ویژه ایرانیان مقیم به همت رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ پنجمین نشست تربیتی ـ دینی «زندگی قرآنی» روز پنجشنبه، اول شهریورماه ویژه ایرانیان مقیم دهلی‌نو با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌پور، نماینده ولی فقیه در هندوستان، رضوانیان، کاردار ایران در هند، علی دهگاهی، رایزن فرهنگی ایران در دهلی‌نو و تنی چند از دیگر مسئولان و کارکنان نهادها و خانواده‌های آنان در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی‌نو برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌پور سخنان خود را درباره انسان‌های شرور در زندگی با استناد به آیات سوره فلق آغاز کرد و گفت: چه کسی شایسته‌تر از خالق هستی است تا از شر خلقش به او پناه آوری.

نماینده ولی فقیه در هندوستان توصیه کرد باید توجه کنیم به جای حسد، آرزو کنیم خداوند آن نعمت را بر ما نیز ارزانی دارد و برتر و بالاتر اینکه در مقام ایثار برآییم و نعمت‌های خدادادی را انفاق کنیم تا هم رضای باری تعالی تأمین و هم بندگان و حتی دیگر مخلوقاتش خرسند و بهره‌مند شوند.

برگزاری پنجمین نشست «زندگی قرآنی» در دهلی‌نو

انتهای پیام

captcha