تمدید فراخوان «اشکواره حسینی» آمل
کد خبر: 3742864
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

تمدید فراخوان «اشکواره حسینی» آمل

گروه فرهنگی- دبیر اجرایی تاتر خیابانی همایش فرهنگی هنری استانی «اشکواره حسینی» آمل از تمدید فراخوان بخش تئاتر خیابانی این همایش تا 15 شهریورماه خبر داد.

 تمدید فراخوان «اشکواره حسینی» آمل

مهیار کمانگری دبیر اجرایی تئاتر خیابانی همایش استانی «اشکواره حسینی» در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال و توجهات حضرت قائم (عج) فراخوان تئاتر خیابانی همایش استانی فرهنگی هنری با موضوعات مدافعان حرم و محرم حسینی اعلام شده بود تا 15 شهریور ماه 97 تمدید شد.

وی با  اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره، افزود: علاقه‌مندان در هر رده سنی می‌توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

دبیر اجرایی تئاتر خیابانی همایش استانی «اشکواره حسینی» تصریح کرد: مدت زمان آثار از ده دقیقه کمتر و از 20 دقیقه بیشتر نباشد،  متقاضیان می‌بایست سه نسخه لوح فشرده نمایش خود را مطابق مهلت تمدید شده  به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره هیچ گونه مسئولیتی در قبال دکور و هزینه اسکان و رفت و آمد تقبل نمی‌کند، افزود: شش اثر در این بخش با نظر هیئت داوران به مرحله نهایی جشنواره راه می‌یابد.

کمانگری اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند  آثار خود را تا 15 شهریور ۹۷  به دبیرخانه جشنواره  واقع در آمل، خیابان سبزه میدان، دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر بخش نمایش خیابانی همایش فرهنگی هنری استانی «اشکواره حسینی» آمل با ارایه این مطلب که در بخش‌های کارگردانی، بازیگری و بهترین طرح از برگزیدگان تقدیر خواهد شد، عنوان کرد: این جشنواره از ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه در آمل به اجرا در‌می‌آید و به آثار راه یافته به جشنواره تا سقف ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می توانند جهت دریافت هرگونه اطلاعاتی با شماره تماس ۰۹۱۱۱۲۷۸۲۰۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حمید رضا گلمحمدی تواندشتی

captcha