
به گزارش ایکنا ازخراسانشمالی، به نقل ازروابط عمومی اتاق اصناف بجنورد، مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف مرکز استان اظهار کرد: با توجه به رکود بازار و استقبال ضعیف غرفه داران، نمایشگاه پاییزه که قرار بود از 15 شهریورماه در محل دایمی نمایشگاهها برگزار شود با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت لغو شد.
وی افزود: کالاهای اساسی و ضروری مردم از قبیل پوشاک، موادغذایی، کیف و کفش و لوازم التحریر توسط اصناف و بازاریان در قالب فروش فوق العاده عرضه خواهد شد.
گفتنی است هر سال نمایشگاه پاییزه در آستانه فصل بازگشایی مدارس در بجنورد برگزار میشد.