توطئه دشمن برای کاهش حضور مردم در عزاداری اباعبدالله حسین(ع)
کد خبر: 3744680
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

توطئه دشمن برای کاهش حضور مردم در عزاداری اباعبدالله حسین(ع)

گروه معارف - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به واقعه عظیم کربلا و قیام امام حسین(ع) و تلاش دشمنان در صدد کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در عزاداری این ایام، گفت: دشمنان با هدف ضربه زدن به دین و انقلاب درحال توطئه چینی برای کاهش حضور مردم در عزاداری های ماه محرم هستند.

توطئه چینی دشمن برای کاهش حضور مردم در عزاداری اباعبدالله حسین(ع)

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه صبح امرور در نشست سالانه مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) بیان کرد: حادثه کربلا حادثه بسیار سختی برای اهل بیت عصمت و طهارت بود و شهادت یاران و خود امام حسین(ع) واقعه دردناکی است اما شهادت طفل شیرخوار حضرت علی اصغر(ع) بسیار دردناکتر و مشکل تر بوده است.

وی افزود: عزاداران و اقعی، عاشقان و متوسلین به درگاه امام حسین(ع) و فرزندان بزرگوار ایشان در روز قیامت توسط ایشان شناخته خواهند شد.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف کمرنگ کردن واقعه کربلا و عاشورا قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دین مقدس اسلام را دارند و با تبلیغات دروغین و نقشه های شوم می خواهند حضور مردم در مراسمات عزاداری سیدالشهدا را کاهش دهند.

وی ادامه داد: مردم مسلمان و متدین جهان و ایران اسلامی، امسال نیز همچون سالهای دیگر با حضور پرشکوه و عظیم خود در عزاداریهای اباعبدالله حسین (ع) و بخصوص راهپیمایی اربعین حسینی توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسللم والمسلمین قریشی یادآور شد: با حضور گسترده مردم، قیام امام حسین(ع) جهان را فراخواهد گرفت و این امام بزرگوار در دنیا بهتر شناخته خواهد شد و طبق روایات در آخرالزمان به وسیله امام حسین(ع)، امام زمان(عج) به جهانیان شناسانده می شود.

انتهای پیام

captcha