نگاهی به فعالیت‌های مؤسسه قرآنی«مائده مطهره» تهران
کد خبر: 3745117
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

نگاهی به فعالیت‌های مؤسسه قرآنی«مائده مطهره» تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی«مائده مطهره» تهران که تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله(ص) فعالیت می‌کند، کلاس‌های مختلفی را برای کودکان و بزرگسالان تدارک دیده است.

به گزارش ایکنا؛ پیش‌دبستانی مؤسسه قرآنی مائده مطهره، به سبک زندگی اسلامی، مهارت‌های لازم را در غالب کلاس‌های آموزش روخوانی کودکان پنج تا هفت سال با امتیاز جامعة‌القرآن با لحن عربی یا فارسی توسط حجت‌الاسلام طباطبایی، مهد اخلاق، آموزش نماز، احکام و حفظ جزء سی قرآن، تربیت حافظان کوچک با طرحی نو در حفظ کودکان، مهد قرآن همراه با مفاهیم جزء سی و کلاس‌های هنری مانند: آموزش چرتکه، مکعب روبیک و سودوکو، نقاشی خلاق، کاردستی و پرورش خلاقیت ذهن کودکان اریکامی و کلاژ به کودکان آموزش می‌دهد.

این مؤسسه که تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله(ص) فعالیت می‌کند، کلاس‌هایی را نیز برای بزرگسالان تدارک دیده است.

کارگاه مادر وکودک توسط حجت‌الاسلام کمار، برگزاری کلاس‌های مهدویت و آموزش فرقه‌ها و نحله‌های زمانه، برگزاری دوره تربیت معلم، روخوانی، حفظ، تجوید، مرکز تخصصی حفظ یک تا پنج ساله، آئیین همسر داری و سبک زندگی اسلامی و کلاس‌های هنری: از جمله خطاطی، نقاشی، سیاه قلم، قالیبافی، سفره‌آرایی، نقاشی روی پارچه، چرم دوزی، بافتنی، تریکو بافی، معرق و... از جمله کلاس‌هایی این مؤسسه ویژه بزرگسالان است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس‌های متنوع می‌توانند به آدرس مؤسسه قرآنی مائده مطهره واقع در مشیریه، 30 متری صالحی، چهارراه دوم، 30 متری مطلبی شرقی، پلاک 60 مراجعه و یا با شماره ‌های 33474073، 09197739740 و 09334898197 تماس حاصل کنند.

مؤسسه قرآنی مائده مطهره کلاس‌هایی را برگزار می‌کند مؤسسه قرآنی مائده مطهره کلاس‌هایی را برگزار می‌کند

انتهای پیام

captcha