قلعه تاریخی «حسن صباح» تا ۱۵ مهرماه امکان بازدید ندارد
کد خبر: 3747789
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

قلعه تاریخی «حسن صباح» تا ۱۵ مهرماه امکان بازدید ندارد

گروه اجتماعی ــ در راستای اجرای عملیات آواربرداری و مرمت و بازسازی دیوار‌های باروی قلعه تاریخی حسن صباح توسط میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین از ۲۶ شهریور تا ۱۵ مهرماه برای حفظ امنیت گردشگران، امکان بازدید عمومی ندارد.

 قلعه تاریخی حسن صباح در الموت تا پانزدهم مهرماه امکان بازدید ندارد

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین، محمدعلی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع) گفت: طرح مرمت و ساماندهی قلعه تاریخی حسن صباح واقع در شمال روستای گازرخان منطقه الموت شرقی از اوایل شهریورماه سال جاری به همت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین به اجرا درآمده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز عملیات آواربرداری و بازسازی دیوارهای باروی قلعه الموت و امکان ریزش سنگ، مصالح، خاک و وقوع خطرات احتمالی در مسیر بازدید گردشگران و بازدیدکنندگان، جهت حفظ امنیت این عزیزان امکان بازدید از قلعه از بیست و ششم شهریور تا تاریخ پانزدهم مهرماه وجود ندارد.
حضرتی یادآور شد: قلعه تاریخی حسن صباح از تاریخ شانزدهم مهرماه سال جاری و پس از انجام اقدام‌های مرمتی پرخطر، از ساعت 8 صبح تا 17 آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام

captcha