هم‌اندیشی 31 استان برای تعیین زمان مجمع عمومی اتحادیه قرآنی کشور
کد خبر: 3752123
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

هم‌اندیشی 31 استان برای تعیین زمان مجمع عمومی اتحادیه قرآنی کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ 31 استان برای تعیین زمان مجمع عمومی اتحادیه قرآنی کشور فردا، 11 مهرماه گردهم می‌آیند.

حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، سخنگوی کمیته منتخب مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برپایی جلسه هماهنگی مدیران عامل برای تشکیل مجمع عمومی اتحادیه کشوری و همچنین هم‌اندیشی آنها، اظهار کرد: این جلسه، فردا، 11 مهرماه، ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلسه فوق با حضور 31 استان انجام می‌شود، اظهار کرد: در مجموع 40 نفر حضور خواهند داشت، این افراد متشکل از مدیران‌عامل و یا رئیس هیئت مدیره و یا نایب‌رئیس و یا یک نماینده از استا‌ن‌ها هستند.
امیدیان بیان کرد: کمیته منتخب مدیران عامل استان‌ها برای ادغام اتحادیه کشوری، جلسات و نشست‌هایی با تک تک اعضای هیئت رسیدگی، همچنین جلساتی را به‌صورت مشترک با دو اتحادیه و دبیرخانه شورای توسعه داشتند که به این اتفاق رسیدند که دستگاه حاکمیتی تمایلی به‌بحث ادغام ندارند، لذا با توجه به درخواست اکثر استا‌ن‌ها و اتفاق نظر بر برپایی مجمع عمومی اتحادیه‌های کشوری، زمان 24 و 25 آبان‌ماه سال جاری برای این امر مشخص شد که جلسه فردا هم‌اندیشی نیز در این‌باره است.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی لرستان با اشاره به اختلافات میان مسئولان قرآنی در زمینه ادغام اتحادیه‌های کشوری، افزود: قطار ادغام نباید متوقف شود، لذا در این جلسه ضمن ارائه گزارش کمیته منتخب از جلسات و عملکرد ماه‌های اخیرش، با نظرسنجی از دوستان فرآیند ادغام کشوری شکل می‌گیرد.
امیدیان بیان کرد: علت انتخاب شورای توسعه برای برپایی این هم‌اندیشی به‌دلیل این است که این نهاد، بالاترین مرجع قرآنی و پارلمان قرآنی کشور است تا درگیر شبهاتی که برخی از افراد درباره چرایی مکان برپایی در فلان دستگاه مطرح می‌کنند، نشویم.
انتهای پیام

captcha