بسیجیان، حاملان رسالت حضرت زینب(س) هستند
کد خبر: 3752739
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

بسیجیان، حاملان رسالت حضرت زینب(س) هستند

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بابیان اینکه بسیجیان وارثان مکتب حسینی و حاملان رسالت حضرت زینب(س) هستند، گفت: ما پیام‌رسان فرهنگ کربلا بوده و این شعور حسینی و شور انقلابی از امام راحل به بسیجیان ارث رسیده است.

بسیجیان، حاملان رسالت حضرت زینب(س) هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ظهر امروز در تجمع ۴۰هزار نفری بسیجیان آذربایجان‌غربی که در محل ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورائیان بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) نشان از موج کوچکی بوده که از اقیانوس بی‌کران بسیج برخواسته‌است.

وی بابیان اینکه بسیجیان وارثان مکتب حسینی و حاملان رسالت حضرت زینب(س) هستند، گفت: ما پیام‌رسان فرهنگ کربلا بوده و این شعور حسینی و شور انقلابی از امام راحل به بسیجیان ارث رسیده است.

شهسواری خاطرنشان کرد: تربیت‌یافتگان مکتب عشق توانستند با ریشه تنومند و مقتدر درخت انقلاب و با لوای محمد رسول‌الله(ص) اقتدار و عظمت خود و ملت متحد ایران را به جهانیان نشان دهند.

وی بااشاره به اینکه ۳۵ گردان بیت المقدس با ۳۲۰ گروه جهادی طی سال جاری برگزار شد، تصریح کرد: امروز مرحله پایانی این رزمایش نیز با حضور ۴۰ هزار نفر از بسیجیان سلحشور استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha