کد خبر: 3753424
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

باشگاه کتاب‌خوانی در مهدکودک‌های سمنان ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی استان سمنان از ایجاد باشگاه کتاب‌خوانی در مهدهای کودک استان به مناسبت روز کودک خبر داد.

باشگاه کتاب‌خوانی در مهدکودک‌های سمنان ایجاد می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌رضا ایزد پور، مدیرکل بهزیستی استان سمنان عصر روز گذشته، 14 مهرماه از ایجاد باشگاه کتاب‌خوانی در مهدهای کودک استان به مناسبت روز کودک خبر داد و گفت: شعار مخصوص این ایام «آینده را باید ساخت» است، که در این راستا یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۴ لغایت۲۰ مهرماه، ایجاد باشگاه کتاب‌خوانی در مهدهای کودک سراسر استان است که باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی ایجاد می‌شوند.

وی با اشاره به تقارن هفته کودک و ایام محرم و صفر، متذکر شد: برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی با حضور کودکان از دیگر برنامه های این ایام است.

ایزدپور با تأکید بر اینکه برپایی پایگاه‌های روز ملی کودک با برگزاری مراسم و برنامه‌هایی مانند نمایش کودکان، سرود، قصه‌گویی، تزئین و صحنه‌آرایی و ... نیز در زمره برنامه‌های این هفته است یاداور شد: هدف ویژه‌برنامه‌های هفته کودک شامل کودکان تا سن ۱۲ سال، مراکز و خانواده‌های تحت حمایت و نظارت سازمان بهزیستی کشور و جمعیت عام کودکان زیر هفت سال استان استکه یکی از برنامه‌های محوری این هفته مراسم بزرگداشت روز ملی کودک هم‌زمان با شانزدهم مهرماه است.

انتهای پیام

captcha