مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مسابقات قرآن نهاجا برپا شد
کد خبر: 3753516
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مسابقات قرآن نهاجا برپا شد

گروه مسابقات ــ مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مسابقات قرآن نیروی هوایی ارتش کشورمان روز گذشته، 14 مهرماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هجدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان شاغل، همسران و فرزندان نهاجا روز گذشته، 14 مهرماه، با حضور حجج‌اسلام سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش و معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا و سیدمحمد سیدیان، معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا برگزار شد.
طی این جلسه حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: طی نظرسنجی‌های انجام شده، میزبانی نیروی هوایی خوب بوده و ما توانستیم این دوره از مسابقات را نسبت به سال‌‌های قبل با کیفیت بالاتری برگزار کنیم.
وی با تشکر از کارکنان نهاجا و برگزارکنندگان این دوره از مسابقات قرآن گفت: برپایی مسابقات قرآنی موجب می‌شود که قرآن از مهجوریت خارج شود و این گام نخست در این راه است.
حجت‌الاسلام قاضی با بیان اینکه راستی و درستی سبب رستگاری انسان می‌شود، عنوان کرد: قرآن، انسان را به صراط مستقیم دعوت می‌کند تا بدون منحرف شدن به سعادت و رستگاری برسد.
رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا بیان کرد: جامعه و فعالان قرآنی نباید انس با قرآن را با عناوینی همچون شبی با قرآن محدود کنند، بلکه هر فعال قرآنی خود باید پرچمدار قرآن باشد و برای نهضت قرآنی نیز از اطرافیان خود آغاز کند.
وی با اشاره به طرح‌های مصباح اظهار کرد: خلاصه طرح‌های مصباح از همین مستندات قرآن است و این طرح‌ها در حال اجراست و عمل به این طرح‌ها توان رزمی و آمادگی دفاعی را نیز در پی خواهد داشت.
قاضی، طرح «اشراف» را مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از طرح اشراف به عنوان عامل رشد و پویایی یگان‌ها نام برده است که خود نشان از اهمیت این موضوع دارد.
در ادامه حجت‌الاسلام سیدیان، معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قرآن، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در برنامه‌های بعدی با تلاش شما دوستان و همکاران این روند خوب را داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha