پشتیبانی از نیرو‌های انتظامی؛ زمینه‌ساز امنیت بیشتر در جامعه
کد خبر: 3753816
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

پشتیبانی از نیرو‌های انتظامی؛ زمینه‌ساز امنیت بیشتر در جامعه

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت خلخال گفت: ملت ایران همواره پشتیبان و حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی بوده است و همین پشتیبانی زمینه‌ساز امنیت بیشتر در جامعه خواهد بود.

پشتیبانی از نیرو‌های انتظامی زمینه‌ساز امنیت بیشتر در جامعهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدظاهر قارداش‌پور، امام جمعه موقت خلخال‌ روز گذشته، ۱۵ مهرماه در جمع نیرو‌های انتظامی خلخال بمناسبت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت پایدار امروزی جامعه حاصل تلاش و جانفشانی نیرو‌های جان برکف انتظامی در کنار سایر نیرو‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی است.
وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت عمومی از سوی نیرو‌های انتظامی در سایه همکاری همه جانبه مردم حاصل می‌شود، افزود: ملت ایران همواره پشتیبان و حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی بوده و این امر سطح خدمات امنیتی ارائه شده به جامعه را از سوی نیرو‌های انتظامی افزایش می‌دهد.
قارداش‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال به وضعیت خط‌کشی راه‌های منتهی به استان گیلان گفت: دو راه همیشه مه‌گیر خلخال به اسالم و خلخال به پونل نیازمند بهره‌مندی از خط‌کشی مناسب برای هدایت رانندگان در این مسیر‌های پرخطر و مه‌گیر است.
وی اظهار کرد: در حالی که حرکت در این مسیر‌های پرپیچ و خم مه‌گیر و کوهستانی برای رانندگان بومی این شهرستان بسیار سخت و در مواردی غیرممکن نیز است، تردد رانندگان غیربومی از جمله مسافران، گردشگران و میهمانان در راه‌های ارتباطی مه‌آلود خطرساز و حادثه‌آفرین شده‌ است.
امام جمعه موقت شهرستان خلخال به مسئولان این اداره توصیه کرد تا قبل از وقوع هرگونه حوادث رانندگی تلخ ناشی از محدودیت دید در این راه‌های ارتباطی نسبت به خط‌کشی کامل مسیر اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha