تأمین امنیت؛ مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی
کد خبر: 3754198
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

تأمین امنیت؛ مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده انتظامی گتوند گفت: از مهم‌ترین اقداماتی که در طول یک سال توسط این ستاد انجام گرفته است، می‌توان به تأمین امنیت مراسم و مناسبت‌های مختلف، آگاه‌سازی عموم شهروندان و هشدارهای پلیسی در مدارس و مساجد و افزایش گشت محسوس و نامحسوس اشاره کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ شهنیان‌پور، فرمانده انتظامی گتوند صبح امروز، ۱۷ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی این شهرستان گتوند ضمن عرض تسلیت ایام محرم و ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک ساله این ستاد، اظهار کرد: عمده تلاش ما در حوزه انتظامی این است که فرآیند رسیدگی به شکایات و درخواست و مراجعات مردم در کم‌ترین زمان و بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.
وی گفت: از مهم‌ترین اقداماتی که در طول یک سال توسط این ستاد انجام گرفته است، می‌توان به تأمین امنیت مراسم و مناسبت‌های مختلف، آگاه‌سازی عموم شهروندان و هشدارهای پلیسی در مدارس و مساجد و افزایش گشت محسوس و نامحسوس اشاره کرد.
در ادامه علی خدری غریبوند، فرماندار گتوند نیز ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی شهرستان، عنوان کرد: همه ما باید قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا مشکلات کمتر شوند.
وی اظهار کرد: زمانی که همه اقشار مردم در حال استراحت هستند، نیروهای خدوم و زحمت‌کش انتظامی شبانه‌روز در خدمت مردم هستند که جا دارد از این نیروهای خدوم تشکر کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحمن جمال، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند نیز در این مراسم گفت: کشور ایران، امن‌ترین کشور نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان است و این برای ما یک افتخار محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ثمرات خوبی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است، افزود: امروز نیروی پلیس زبده‌ترین نیروها را داشته و از مجهزترین امکانات روز برخوردار است.
در پایان مراسم از خانواده شهدای نیرو انتظامی و شهدای حادثه تروریستی اهواز و جمعی از پاسداران و سربازان با اعطای هدایا تجلیل به عمل آمد.
یادآور می‌شود، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان گتوند با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، فرماندار و بخشداران، نیروهای امدادای هلال احمر و اورژانس 115 و خانواده معظم شهدا صبح امروز، 17 مهرماه در شهرستان گتوند برگزار شد.
داود طهماسبی
انتهای پیام

captcha