حفظ امنیت اجتماعی؛ از باارزش‌ترین فعالیت‌های نیروی انتظامی
کد خبر: 3754239
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

حفظ امنیت اجتماعی؛ از باارزش‌ترین فعالیت‌های نیروی انتظامی

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تلاش شبانه‌روزی برای حفظ امنیت اجتماعی از مهمترین فعالیت‌هایی بوده که نیروی انتظامی در سطح استان و کشور به شایستگی در این زمینه عمل کرده است.

حفظ امنیت اجتماعی از باارزش‌ترین فعالیت‌های نیروی انتظامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز گذشته، ۱۶ مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: اقدامات پلیس در برخورد با اشرار، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی که در حد مطلوبی انجام شده سبب افزایش اعتماد و وثوق مردمی به نیروی انتظامی شده است.
وی افزود: در راستای تأمین آرامش و امنیت در جامعه سپاه همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای با تمامی نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی داشته و تلاش می‌کند با همدلی و هم‌افزایی بیشتر زمینه‌ساز تقویت امنیت کنونی شود.
بابازاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام نیروی انتظامی بیان کرد: دفاع از خاک و ناموس و تلاش شبانه‌روزی برای حفظ امنیت اجتماعی از مهمترین فعالیت‌هایی بوده که نیروی انتظامی در سطح استان و کشور به شایستگی در این زمینه عمل کرده و ما قدردان این تلاش‌ها هستیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت و ایجاد حس آرامش بین مردم برای زندگی شرافتمندانه و عزتمندانه آماده همکاری با نیروی انتظامی هستیم و تلاش می‌کنیم تا مشارکت و همدلی لازم را در این زمینه داشته باشیم.
وی با اشاره به برگزاری پرشور رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله دو در اردبیل افزود: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه برگزاری این رزمایش و ایجاد نظم در محل برگزاری رزمایش فعالیت‌ها و اقدامات خوبی انجام دادند که این تلاش‌ها زمینه‌ساز برگزاری بدون نارسایی این رزمایش شد.
انتهای پیام

captcha