بهره‌مندی دانشجویان از حضور خانواده شهدا در دانشگاه‌ها / لزوم سرمایه‌گذاری در بخش‌های قرآنی
کد خبر: 3755627
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

بهره‌مندی دانشجویان از حضور خانواده شهدا در دانشگاه‌ها / لزوم سرمایه‌گذاری در بخش‌های قرآنی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی ضمن دعوت از خانواده‌های معظم شهدا جهت حضور در دانشگاه و بهره‌مندی دانشجویان از محضر آن عزیزان، سرمایه‌گذاری در بخش‌های قرآنی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست صمیمی دبیران تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و مسئولان کانون‌های دفتر نهاد این دانشگاه شامگاه روز گذشته، 21 مهرماه در سالن کنفرانس مهمان‌سرای دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان قلب تپنده دانشگاه و تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی موتور پیشران برنامه‌های فرهنگی هستند چراکه دانشگاه با حضور دانشجو معنا پیدا می‌کند.
وی با اشاره به مشکلات دانشجویان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه مسائل دینی، آسیب‌های حاکی از غفلت را تشریح کرد و افزود: تبلیغات منفی دشمنان علیه دین مبین اسلام در فضای مجازی قلب پاک جوانان امروز را مورد هدف شوم خود قرار داده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مشکلات موجود نباید ما را دلسرد کند، تصریح کرد: حضرت زینب کبری(س) بعد از واقعه عاشورا با تمام توان ایستادگی کرد و نهضت حسینی را احیا کرد.
وی اهمیت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: انقلاب اسلامی تنها کشور پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) است که کشتی این انقلاب با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به ساحل عزت و اقتدار هدایت می‌شود.
حجت‌الاسلام ضمن توصیه‌هایی به مسئولان تشکل‌ها و کانون‌ها با دعوت از خانواده‌های معظم شهدا جهت حضور در دانشگاه و بهره‌مندی دانشجویان از محضر آن عزیزان و سرمایه‌گذاری در بخش‌های قرآنی را مورد تأکید قرار داد.
یادآور می‌شود، دبیران تشکل‌های اسلامی دانشجویان و مسئولان کانون‌های دفتر نهاد این دانشگاه نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
بهزاد زارع
انتهای پیام

captcha