حضور 144 نفر از دانشگاه فرهنگیان در جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 3755924
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

حضور 144 نفر از دانشگاه فرهنگیان در جشنواره ملی قرآن دانشجویان

گروه مسابقات ــ در سی و سومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور 144 نماینده از دانشگاه فرهنگیان حضور خواهند داشت.

حضور 144 نماینده از دانشگاه فرهنگیان در جشنواره ملی قرآن دانشجویان / تدارکات فوق‌برنامه‌ای

کامران میرمعینی، معاون مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به حضور 144 نفر از این دانشگاه در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، گفت: با توجه به اینکه مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان نیمه‌های شهریورماه در تهران برگزار شد، برگزیدگان رشته‌ها و بخش‌های مختلف این جشنواره که 144 نفر هستند به‌مرحله کشوری سی‌وسومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان راه یافته‌اند.
وی در ادامه در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی برای نمایندگان این دانشگاه برای حضور در سی‌وسومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، گفت: تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است، اما در تلاش هستیم تا اساتیدی به‌عنوان مشاور انتخاب شوند تا دانشجویان راه‌یافته به جشنواره ملی، اشکالات فنی خود را با این اساتید در میان بگذارند.
میرمعینی تصریح کرد: همچنین تلاش خواهیم کرد تا در روزهای قبل از آغاز جشنواره ملی دوره آمادگی چندروزه‌ای را برای نمایندگان دانشگاه فرهنگیان در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان برگزار کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد تغییرات و ابهامات در برگزاری جشنواره قرآنی این دانشگاه در سال 97 و تضمین رفع ابهامات برای سال آینده، گفت: متاسفانه در ماه‌های گذشته به‌جهت تغییر و تحولات مدیریتی که در دانشگاه وجود داشت، شرایط ابهام در برگزاری جشنواره به‌وجود آمد. امیدواریم با حضور مدیران جدید از ثبات لازم برای سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌‌ریزی‌ها برخوردار باشیم و شرایط بهتری را به نسبت سال گذشته تجربه کنیم.
معاون مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه در تلاش هستیم تا بیست‌ونهمین دوره جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان را به‌زودی آغاز کنیم، گفت: لذا در تلاش هستیم تا از مهرماه جشنواره داخلی دانشگاه فرهنگیان برگزار شود تا دانشجویان از ابتدای سال تحصیلی ارتباط خود را با جشنواره برقرار کنند.
وی بیان کرد: امسال یک تعداد دانشجوی جدیدالورود داشتیم و برنامه ما به این شکل خواهد بود که دانشجویان جدیدالورود نیز با سرفصل‌های کاری بیشتر آشنا شوند. همچنین کلاس‌های آمادگی نیز از دو هفته آینده آغاز خواهد شد.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که دانشگاه فرهنگیان امسال برنامه خاصی برای هفته قرآن در دانشگاه‌ها تدارک دیده است یا خیر؟ گفت: برنامه ویژه‌ای تدارک دیده نشده است، عمده تلاش ما این است که دانشجویانی که جشنواره ملی رسیده‌اند با آمادگی کامل در آن عرصه حضور یابند. همچنین برنامه‌های قرآنی خوبی را برای امسال در نظر داریم که البته اختصاصاً برای هفته قرآن در دانشگاه نیست.

انتهای پیام

captcha