راهیابی ۳۸ نفر به مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی لرستان
کد خبر: 3757293
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

راهیابی ۳۸ نفر به مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از راهیابی ۳۸ نفر به مرحله استانی بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در لرستان خبر داد و گفت: سابقه قصه‌گویی لرستان احیا شود.

حضور ۳۸ نفر در جشنواره قصه‌گویی لرستان 

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، امروز شنبه، ۲۸ مهر در آیین افتتاحیه بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان لرستان که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اظهارکرد: سال گذشته ۹۳ قصه‌گو در استان داشتیم و امسال ۱۶۳ قصه‌گو در استان فعالیت دارد.
وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی‌ بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان لرستان، تصریح کرد: در این مرحله ۳۸ نفر به رقابت می‌پردازند و از این تعداد یازده نفر به مرحله منطقه‌ای غرب کسور راه پیدا می‌کنند.
محمدی به رشد با ۸۰ درصدی در بحث قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اشاره کرد و افزود: نباید این فعالیت را کم و نادیده گرفت بلکه آن‌را پُررنگ‌تر کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تاکید بر احیای سابقه قصه‌گویی در استان، تصریح کرد: در چند روز اخیر در طرح شهید رجایی و ارزیابی استانداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه برتر را کسب و از هزار امتیاز ۹۸۴ امتیاز را به دست آورد.
وی به افتتاح انجمن ادبی و افتتاحیه انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اشاره کرد و افزود: انجمن قصه‌گویی در استان رواج پیدا کند.
محمدی با ذکر این مطلب که محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی کمیسیون کودک و نوجوان انتخاب شده است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت و پتانسیل بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام

captcha