محمدرضا سرشار نامزد هیئت مدیره انجمن قلم نشد
کد خبر: 3757327
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

محمدرضا سرشار نامزد هیئت مدیره انجمن قلم نشد

گروه ادب ــ با نامزد نشدن محمد رضا سرشار در انتخابات هیئت مدیره انجمن قلم ایران، این نویسنده و رئیس فعلی این انجمن از ترکیب هیئت مدیره این انجمن خارج شد.

محمدرضا سرشار نامزد هیئت مدیره انجمن قلم نشدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن قلم ایران، نوزدهمین مجمع عمومی انجمن قلم ایران در تالار اجتماعات این مجموعه، برگزار شد.

ارائه گزارش فعالیت‌های یک سال اخیر هیئت مدیره و گزارش گردش مالی، توسط دبیر و خزانه‌دار، گزارش بازرسان، تصویب تراز مالی سال آتی کاری انجمن، تعیین حق عضویت سال جدید کاری و مهم‌ترین کار این مجمع انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید برای مدت دو سال، از جمله اتفاقات این مراسم سالانه بود.

در این مراسم محسن پرویز، راضیه تجار، رضا اسماعیلی، پدرام پاک آیین، عباسعلی براتی‌پور، کامران پارسی‌نژاد و سیداحمد میرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب شدند، از این افراد میرزاده و پاک‌آیین در دوره قبل عضو هیئت مدیره نبودند و میرزاده برای اولین بار عضو در هیئت مدیره انجمن قلم نامزد شده است.

احمد شاکری، رضا رسولی و علی‌الله سلیمی نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند. برای بازرسی نیز فاطمه دانشورجلیل، سهیلا عبدالحسینی و اکبر حر، به عنوان بازرسان اصلی و مهدیه طایفه و فرحناز سهرابی، به عنوان بازرسان علی البدل، انتخاب شدند.

یادآور می‌شود، محمدرضا سرشار، رئیس هیئت مدیره سابق، برای عضویت در هیئت مدیره، نامزد نشده بود.

انتهای پیام

captcha