دختر مسلمان؛ کارآفرینی موفق در آمریکا
کد خبر: 3758020
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

دختر مسلمان؛ کارآفرینی موفق در آمریکا

گروه بین‌الملل ـ «لیلا علاوا»، دختر مسلمان سوریه‌ای‌ تبار در آمریکا زندگی می‌کند و یکی از شرکت‌های موفق حوزه رسانه را در ایالات متحده تأسیس کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «About Islam»؛ «لیلا علاوا» دختر مسلمان سوریه‌ای دانمارکی، بنیانگذار و مدیر شرکت تمپست (The Tempest)  است که از سال 2013 در حوزه فناوری فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون یکی از سریع‌ترین رشدها را در این حوزه در جهان داشته است.

خانواده او در شش سالگی از دانمارک به ایالات متحده مهاجرت کردند اما لیلا از سال دوم دبستان به علت اینکه همکلاسی‌هایش او را به خاطر مسلمان بودن مسخره می‌کردند در خانه درس خواند.

او که در موضوعاتی مربوط به پیش‌داوری و قضاوت نادرست جامعه آمریکا نسبت به اقلیت‌ها و معضلات پیش روی زنان در حوزه علوم تحقیقاتی انجام داده، در سال 2012 در رشته مطالعات روانشناسی فارغ‌التحصیل شد.

علاوا که در حوزه رسانه و فن‌آوری از کارآفرینان موفق ایالات متحده است روزانه میلیون‌ها نفر را با ده‌ها هزار کارشناس زن در موضوعات مختلف مرتبط می‌کند. وی با حضور مستمر خود در شبکه‌های مختلف رادیویی تلویزیونی سعی کرده است دیدگاه‌های نادرست جامعه را درباره اقلیت‌ها و زنان تغییر دهد.

انتهای پیام
captcha