قرآن؛ رفیع‌ترین و مستحکم‌ترین منبع وحی
کد خبر: 3758051
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

قرآن؛ رفیع‌ترین و مستحکم‌ترین منبع وحی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه قرآن رفیع‌ترین و مستحکم‌ترین منبع وحی و‌ روشن‌کننده راه زندگی در تاریکی‌های دنیوی است، گفت: عمل به قرآن، تدبر در آیات و فهم عمیق قرآن در واقع تمسک به حبل‌الله است.

قرآن؛ رفیع‌ترین و مستحکم‌ترین منبع وحی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی رستمی‌ثانی، مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز، 30 مهرماه در مراسم اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه قرآن رفیع‌ترین و مستحکم‌ترین منبع وحی و‌ روشن‌کننده راه زندگی در تاریکی‌های دنیوی است، اظهار کرد: عمل به قرآن، تدبر در آیات و فهم عمیق قرآن در واقع تمسک به حبل‌الله است.

وی با بیان اینکه قرآن عامل نجات انسان از ذلت‌های دنیوی است، بیان کرد: مسابقات قرآن و‌ عترت در واقع فرصتی برای تجدید پیمان با معبود و بهره‌گیری از عترت نبوی و تمسک جستن به قرآن و عترت مانع انحطاط انسان از صراط مستقیم است.

مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: عمل به قرآن به منزله اکمال دینی بوده و اکمال دین نیز همچون رسیدن به مقام امن ایمان در رسیدن به مقام حیات طیبه است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به حضور قاریان و حافظان قرآن در خانواده بزرگ این دانشگاه به خود می‌بالد، تصریح کرد: قرآن تنها لفظ، صوت و لحن نیست و باید از نظر مفاهیم به قرآن توجه کرده و در روح و بیان خود نفوذ دهیم.

انتهای پیام

captcha