حل معضل اشتغال ایثارگران؛ نیازمند تلاشی مضاعف ‌
کد خبر: 3758146
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

حل معضل اشتغال ایثارگران؛ نیازمند تلاشی مضاعف ‌

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تأکید بر اینکه بیکاری بسیاری از مشکلات را در پی دارد، گفت: حل این معضل مستلزم آن است که همه ما تلاش کنیم تا با هدایت صحیح ایثارگران در جهت اشتغال پایدار آنان گام برداریم.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز، 1 آبان‌ماه در نشست کارگروه اشتغال این نهاد اظهار کرد: حل معضل اشتغال ایثارگران نیازمند تلاشی مضاعف است.
ابراهیمی با تأکید بر اینکه بی‌کاری بسیاری از مشکلات را در پی خواهد داشت افزود: حل این معضل مستلزم آن است که همه ما تلاش کنیم تا با هدایت صحیح ایثارگران در جهت اشتغال پایدار آنان گام برداریم.
وی وجود اشتغال کاذب که موقت و زودگذر است را از دیگر معضلات این بخش عنوان کرد و تصریح کرد: برخی از افراد جویای کار به دلیل نداشتن آگاهی لازم و همچنین صبر و تحمل کم، سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان شغلی را برای خود مهیا کنند تا به درآمدی برسند و این کار مشکل جدیدی را ایجاد می‌کند که آینده شغلی و زندگی افراد را به خطر می‌اندازد.
دبیر استانی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: حفظ شأن و منزلت ایثارگران نکته مهمی است که باید در اشتغال آنان مورد توجه قرار گیرد.
ابراهیمی ارائه مشاوره‌های تحصیلی و شغلی مناسب به جوانان جویای کار را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: اگر ما بتوانیم در دوران تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر مشاوره‌های صحیحی با توجه به توانمندی‌های آنان ارائه کنیم در آینده کمتر با سرگردانی و بلاتکلیفی این قشر مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام

captcha