جاماندگان از اربعین در قاب «#نحن_إخوة»
کد خبر: 3758445
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

جاماندگان از اربعین در قاب «#نحن_إخوة»

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع)، مسابقه بزرگ عکاسی «نحن إخوة» مخصوص زائران و جاماندگان) همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مسابقه بزرگ عکاسی #نحن_إخوة (مخصوص زائران و جاماندگان)؛ به مناسبت برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع)، مسابقه بزرگ عکاسی «نحن إخوة» (مخصوص زائران و جاماندگان) همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود. زائران اربعین برای شرکت در این مسابقه باید در مسیر سفر اربعین با یک یا چند نفر از زائرانِ غیرایرانی (اروپایی، آمریکایی، آفریقایی، آسیایی، به مخصوص اهالیِ عراق) عکس دونفره یا چندنفره گرفته و آن را با هشتگ #نحن_إخوة (به اِعرابِ هشتگ دقت کنید) در پیج اینستاگرام یا حساب توئیتر خود پست کنند.
جاماندگان از اربعین در قاب «#نحن_إخوة»
همچنین جاماندگان از سفر هم می‌توانند عکس اعضای خانواده، دوستان یا عزیزان‌شان را که در این سفر شرکت کرده‌اند، به همراه زائران غیرایرانی را با هشتگ #نحن_إخوة در پیج اینستاگرام یا حساب توئیتر خود پست کنند.
پویش حرکت جهانی اربعین، به ۵ نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه بزرگ عکاسی «نحن إخوة»، به قید قرعه، هرکدام، مبلغ یک میلیون تومان، هدیه تعلق می‌گیرد. زمان شرکت در مسابقه از روز شنبه، ۲۸مهر تا ۸آبان (روز اربعین) است. قرعه‌کشی این مسابقه ۴ آذر مصادف با میلاد پیامبر مهربانی‌ها(ص) مراسم قرعه‌کشی به صورت زنده(live) از صفحه حرکت جهانی اربعین به آدرس Instagram.com/unity_Story پخش خواهد شد.
علاقه‌مندان هشتگ #نحن_إخوة را هم روی عکس‌هایتان و هم در کپشن ثبت کنید. هر نفر مجاز است با هر تعداد عکس که می‌تواند، در مسابقه شرکت کند.
زهرا نوریان
انتهای پیام
 
captcha