ایجاد وحدت میان مسلمانان؛ مهم‌ترین پیام حضور در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3759146
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

ایجاد وحدت میان مسلمانان؛ مهم‌ترین پیام حضور در راهپیمایی اربعین

گروه فرهنگی ـ جانشین سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: اربعین یک تجمع معنوی، ارزشی، اثرگذار و اثربخش در جامعه اسلامی به‌ویژه در جبهه مقاومت است و پیام حضور مسلمانان در این راهپیمایی وحدت و اتحاد حول محور احکام و شریعت اسلامی است.

مأموریت و راه امام حسین (ع) ادامه دارد

عباس برزگر، جانشین سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: بزرگداشت شعائر اسلامی و انقلابی یکی از موضوعاتی است که همه ما باید به آن بپردازیم و یکی از شعائر بزرگ این گرامیداشت مأموریت و اهدافی است که امام حسین(ع) در راستای آن با فسق، فساد، بی‌عدالتی و استبداد مخالفت کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ما باید مناسبت‌های ملی و مذهبی را با عظمت برگزار کنیم که باشکوه برگزار شدن این مراسم وحدت و مسلمانان را به نمایش خواهد گذاشت.
جانشین سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به اربعین شده است و یکی از موضوعات مهم کثرت و تجمع بسیار گسترده جمعیت است و از کشورهای مختلف و اروپایی در آن حضور دارند و حتی شاهد شرکت غیرشیعیان نیز هستیم.
وی ادامه داد: حضور در این راهپیمایی پیام وحدت و اتحاد حول محور احکام و شریعت اسلامی را برای دشمنان اسلام دارد؛ همچنین از دیگر پیام‌های آن می‌توان به برخورد با زشتی‌ها و فسادها اشاره کرد.
برزگر گفت: اربعین یک تجمع معنوی، ارزشی، اثرگذار و اثربخش در جامعه اسلامی به‌ویژه در جبهه مقاومت است لذا همه ما باید تلاش کنیم آنچه را که در توان داریم برای این راهپیمایی انجام دهیم.
جانشین سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین تشریح کرد: با توجه به محدود بودن امکانات و شرایطی که وجود دارد بخش عظیمی از علاقه‌مندان موفق به حضور نمی‌شوند و بخشی که موفق به حضور شوند ناچیز است و اگر شرایط فراهم شود در کشور ما بیش از نیمی از جمعیت جوان که دلباخته کربلا هستند تمایل دارند در این تجمع اربعین حضور پیدا کنند لذا امیدواریم همه مقدمات فراهم شود و سال‌به‌سال پررونق‌تر برگزار و اثربخشی بیشتری داشته باشد.
برزگر در پایان عنوان کرد: پیام مهم و اثربخش اربعین این است که به دشمنان نشان دهیم ما مسلمانان پای‌کار بوده و مأموریت امام حسین(ع) که یکی از آن‌ها امربه‌معروف و نهی از منکر است را انجام داده و در این مأموریت معنوی نیز شرکت و کمک کنیم.

انتهای پیام

captcha