گزارشی از پوشش لحظه به لحظه عمود 1080/ بیش از 3 هزار و 500 دقیقه ارتباط مستقیم با صداوسیما
کد خبر: 3759764
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

گزارشی از پوشش لحظه به لحظه عمود 1080/ بیش از 3 هزار و 500 دقیقه ارتباط مستقیم با صداوسیما

گروه هنر ــ این روزها اربعین و حماسه‌سازان آن محور تیترهای رسانه‌ها هستند، در این میان نگین فاطمی در عمود 1080 نیز نقطه عطفی برای توجه لنز دوربین رسانه‌ها شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پیام عاشورا از اولین لحظات این حماسه تاریخ‌ساز با الهام از پیام‌آوری حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها متکی بر رسانه و قلم اسلامی به تاریخ منتقل شده، بنابراین در سنت عاشورایی هر رویدادی از این حماسه به عنوان یک ارزش حقیقی به بشریت خبر داده می‌شود.

این روزها اربعین و حماسه‌سازان آن محور تیترهای رسانه‌ها هستند، در این میان نگین فاطمی در عمود 1080 نیز نقطه عطفی برای توجه لنز دوربین رسانه‌ها شده است.

آخرین آماری که چرتکه رسانه‌ها نشان می‌دهد؛ پوشش بیش از 3 هزار و 500 دقیقه ارتباط مستقیم با شبکه‌های گوناگون رادیویی و تلویزیونی موکب 1080 در طول 9 روز گذشته بود که خود ارزش برای پوشش رسانه‌ای شد.

براساس این‌گزارش از مجموع 306 ارتباط با 49 شبکه رادیویی و تلویزیونی، می‌توان به ارتباط زنده با شبکه‌های برون‌مرزی در کنار شبکه‌های ملی و استانی همچون شبکه یک، دو، سه، پنج، قرآن، خبر، آموزش، امید در سطح ملی و شبکه‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، قم، سمنان، یزد، اصفهان، مازندران، کهکیلویه و بویراحمر، فارس، البرز، گیلان، هرمزگان در حوزه استانی، و شبکه‌های سحر (ترکی، کردی و آذری)، ثامن، ولایت، هادی تی وی، هدایت تی وی در حوزه برون مرزی و بسیاری از شبکه‌های رادیویی اشاره کرد.

قرارگاه رسانه‌ای مستقر در عمود 1080 متشکل از خادمان رسانه‌ای در سازمان صداوسیما با همکاری شورای معارف معاونت‌ سیما، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و رادیو معارف به عنوان رسانه میزبان جهت ارتباط‌ با شبکه‌های رادیویی است.

یادآور می‌شود، قرارگاه رسانه‌ای حرم مطهر مستقر در موکب 1080 از سوی قرارگاه مرکزی قم پشتیبانی می‌شود که پوشش لحظه به لحظه رویدادهای موکب در پایگاه خبری حرم مطهر گوشه‌ای از فعالیت‌های قرارگاه مرکزی رسانه‌ای حرم مطهر است.

انتهای پیام

captcha