مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «اصحاب امام حسین(ع)»‬
کد خبر: 3759820
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
در آستانه اربعین حسینی برگزار می‌شود؛

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «اصحاب امام حسین(ع)»‬

گروه ادب ــ همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، موسسه امام هادی(ع) اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «اصحاب امام حسین(ع)» کرده است.

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «اصحاب امام حسین(ع)»‬به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه امام هادی(ع)؛ حجت‌الاسلام احمد قادری، معاون ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه امام هادی(ع) با اشاره به اهداف این مسابقه کتابخوانی گفت: هدف از این مسابقه ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه با یاران و اصحاب حضرت سید الشهدا(ع) بوده و به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می‌شود.
وی افزود: کتاب «اصحاب امام حسین(ع) اثر زنده‌یاد افتخارالسادات رفیعی‌پور علوی است که در عمر کوتاه خود منشأ برکات زیادی بود. وی علاوه بر تدریس در حوزه علمیه خواهران، فعالیت‌های پژوهشی متعددی نیز در کارنامه علمی خود دارد.
حجت‌الاسلام قادری مهلت شرکت در مسابقه را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت: نتایج مسابقه، پس از ماه صفراعلام و به پنج نفر از برندگان، هدایای فرهنگی و تبرکی از سوی موسسه امام هادی(ع) اهدا می‌شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه امام هادی(ع) به نشانیazmoon.imamhadi.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha