میزبانی موزه انقلاب‌ و دفاع مقدس از کاروان جاماندگان کربلا
کد خبر: 3759895
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

میزبانی موزه انقلاب‌ و دفاع مقدس از کاروان جاماندگان کربلا

گروه جهاد و حماسه ــ همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان کاروان عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان کاروان عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) خواهد بود. بر همین اساس کاروان عظیم عاشقان سید و سالار شهیدان، با عنوان جاماندگان کربلای حسینی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری حرکت خواهند کرد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این مسیر با راه‌اندازی موکب مخصوص زائران، آماده پذیرایی از زائران عزیز است.

در ارتباط با این رویداد عظیم می‌توان به حدیث امام هادی(ع) درخصوص منزلت حضرت عبدالعظیم(ع) اشاره کرد که می‌فرماید: اگر قبر عبدالعظیم(ع) را که در نزد شماست زیارت می‌کردی مانند کسی بودی که امام حسین(ع) را در کربلا زیارت کرده است.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از ملت شریف ایران دعوت می‌کند تا با شرکت در این مراسم، در اجرای هر چه باشکوه‌تر آن، سهیم باشند و در این مسیر موکب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ساعت ۹ صبح، جنب بیمارستان فیروز آبادی، آماده خدمت رسانی به هموطنان و زائران عزیز است.

انتهای پیام

captcha