محدودیت ترافیکی روز ۱۳ آبان در قزوین
کد خبر: 3761053
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

محدودیت ترافیکی روز ۱۳ آبان در قزوین

گروه اجتماعی - رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: امروز از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد، از تقاطع خیابان شهدا به سمت شهربانی و بالعکس و همچنین تمام کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این خیابان کاملاً در محدوده ترافیکی هستند.

محدودیت ترافیکی به‌مناسبت مراسم روز ۱۳ آبان ماه در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سرهنگ مهرداد حسن‌پور، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز یکشنبه ۱۳ آبان اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری تجمع بزرگ سیزده آبان، پلیس راهور استان قزوین محدودیت‌های ترافیکی را در قزوین و شهرهای تابعه اعمال کرده است.
وی ادامه داد: به همین منظور، از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد، از تقاطع خیابان شهدا به سمت شهربانی و بالعکس و همچنین تمام کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این خیابان کاملاً در محدوده ترافیکی هستند.
رئیس پلیس راهور استان قزوین اظهار کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح، محدودیت دوم ترافیکی از خیابان آزادی به سمت خیابان شهربانی و چهارراه انصاری به سمت سه‌راه شهربانی آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به ازدیاد جمعیت محدودیت‌های ترافیکی دیگری نیز در برخی مسیرها ازجمله خیابان طالقانی، خیابان نادری و خیابان امام اعمال خواهد شد و هم‌زمان با ساعت تعطیلی مدارس این مسیرها بازگشایی می‌شود.
حسن‌پور ضمن دعوت رانندگان به سعه‌صدر افزود: رانندگان با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز یکشنبه، از مسیرهای جانبی استفاده کرده و با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

captcha