دیدار فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با مؤسس حوزه علمیه دهدشت
کد خبر: 3761870
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

دیدار فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با مؤسس حوزه علمیه دهدشت

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با مؤسس حوزه علمیه دهدشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با آمیراحمد تقوی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام آمیراحمد تقوی‌مقدم، مؤسس حوزه علمیه دهدشت و از بزرگان شهرستان کهگیلویه امروز، 15 آبان‌ماه در دیدار فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به نقش سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه پاسداران خدمات ارزنده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده و حافظ خوبی برای تمامیت ارضی کشور است.
وی افزود: پاسداران مؤمن، با حفظ ایمان و اعتقادات خود می‌توانند نقش مؤثری در زنده نگه داشتن و ترویج آرمان‌های شهدا داشته باشند.
همچنین، حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سپاه پاسداران در استان، گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های سپاه پاسداران دفاع از آرمان‌های انقلاب است و علاوه بر این تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خواهد کرد و طرح‌های عمرانی مختلفی را نیز در سطح استان در دست اجرا دارد.
وی افزود: در راستای طرح‌های محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته طرح‌های عمرانی و خدماتی از جمله ساخت مسکن نیازمندان، مصلی‌های نماز جمعه و طرح‌های عمرانی موردنیاز استان اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: تسهیلات زیادی در زمینه اشتغالزایی درحوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و دامداری پرداخت می‌شود که تلاش می‌کنیم در این زمینه نیز بیش از پیش فعالیت کنیم.
انتهای پیام

captcha